2nd film after TIR GROUPE. “Police fantasy” according to the expression of the author, allowing him to express talentfully his love of American cinema, Comic Art. The duo MITCHELL LANVIN vs the beautiful and dangerous MOLIDOR does wonders and takes us on a thrilling and superb night chase in Paris.