Ninguém Como Tu
Framed in the twenty-four hours of frantic rush between Almada and Lisbon, it is a faithful portrait of the permanent struggle for the conquest of dreams that give meaning to human existence. Starring Luiza Albuquerque (Alexandra Lencastre) and focused on her mission to rise her social status.