Ninjababy
Astronaut, forest-keeper, cartoonist. Young Rakel has a whole lot of other plans than becoming a mother. She would rather party, get drunk or stoned instead of sitting hours on the toilet. But she can’t ignore it. Is it her or the baby?
If The Worst Person in the World had a little sister with a lot of tattoos, then it would be Ninjababy. Just as relatable, droll, and brazen about the rebellious desires of millennial women, the film shows the mess of muddling along into adulthood with sensitivity—and a good deal of hilarity too.