No Fear, No Die
Dah from Benin and Jocelyn from the Caribbean make money through illegal cockfighting. But Pierre, the owner of the restaurant where the fights take place, pushes them to make the events more violent, and the disillusioned Jocelyn begins looking for a way out from the sordid dealings.
In her overlooked sophomore feature, Claire Denis fearlessly explores émigré life in Paris, working for the first time with frequent collaborator Alex Descas. A contemporary noir, No Fear, No Die also draws direct inspiration from the writing of Martiniquan postcolonial theorist Frantz Fanon.