Is she tired of life or love? Why else is Haewon falling asleep in a restaurant? Haewon, a film student and aspiring actress, feels abandoned. Her mother is about to emigrate to Canada and Haewon has decided to end her affair with one of her professors, a much older married man.
Hong Sang-soo’s minimalist cinema blends a playful, Rohmerian lightness of touch with an introspective melancholy that is just irresistible. The graceful Nobody’s Daughter Haewon follows a charmingly gawky young woman navigating loneliness and failing romance—and watch out for the Jane Birkin cameo!