North
A former skiing champion sets off for the north on his snowmobile after getting word that he fathered a child years prior.
A classic road trip and contemporary Viking quest, this Norwegian dark comedy—a hit on the festival circuit—is a heartwarming gem, with a charming lead turn from Anders Baasmo Christiansen, and crisp cinematography that captures the landscapes’s gorgeous panoramic vistas.