Not Knowing
Selma and Sinan are frustrated with each other after years of marriage. Their son, Umut, is trying to get to know and prove himself. All three are dissatisfied with their lives. Umut is a water polo player, a quiet and gentle high-school senior, trying to live his life in a complicated world.