Notes of a Crocodile
Inspired by Qiu Miaojin’s eponymous cult novel, Daphne Xu’s enigmatic travelogue hypnotizes with its whirl of visual impressions, steeped in queer melancholy. Blending languid natural landscapes with cacophonous construction sites, this meditation on belonging plumbs the depths of loss and grief.