Notice to Quit
Shot on luminous 35mm, Simon Hacker’s heartfelt debut brings back the iconic New York of classic comedies, a city where each apartment comes with a thrilling tale. Caught in a hilarious yet nervy race against time, an offbeat father-and-daughter duo sweetly reconnect between schemes and scams.