O-Bi, O-Ba: The End of Civilization
Conjuring a claustrophobic vision of post-nuclear Poland, Piotr Szulkin lends his satirical eye to the weaponization of religion as a means of social control. A utilitarian triumph of ramshackle world-building, O-Bi, O-Ba is a hallucinatory examination of apocalyptic anxieties in the atomic age.