Oasis
Jong-du is a social misfit: fidgety, snuffling, laughing inappropriately, without a super ego. He meets Gong-ju, a young woman disabled severely by cerebral palsy. Both are abused by their families, and both are used by them as well. Is there a place in the world for these two inarticulate people?
A love story by Lee Chang-dong? Sign us up. This brave, obstinate, open-minded film looks at the romance that brews between two misfits, as they face the challenges of difference and family abandonment. Only Lee could marshall a love tale like this, wrapped in wriggle-in-your-seat discomfort!