Obsession
Music store clerk Bear endlessly pines after Nikki, his co-worker and closest friend. When another attempted profession of love fizzles, Bear uses a mysterious trinket to wish for romantic reciprocation. Just when his desire is fulfilled, a sinister enchantment ensues.
With this queasy girlfriend-to-order horror, former YouTube prodigy Curry Barker updates the wish-gone-wrong fairytale for the incel era. An eerily hypnotic showcase for the preternatural talents of newcomer Inde Navarrette, this brutal satire comes with a warning: Always read the small print.