Offside
Winner of the Silver Bear at the Berlin Film Festival, Jafar Panahi’s feminist film takes an original angle to denounce the place of women in Iranian society: football fandom. Cheekily sneering at the police and cheering loudly, its female protagonists, full of vigour, are completely captivating.