Oh, Hi!
Iris and Isaac’s first romantic weekend getaway goes awry in a most unexpected way.
Crossed wires become trip hazards in Sophie Brooks’s zeitgeisty romcom about coupling up in the age of the app. As a credulous young singleton, a winning Molly Gordon brings off ad-libbed dialogue and ever more hilarious emotional pratfalls, finding the farce in contemporary dating culture.