Oh, Moon!
A cult hit in Turkey, Reha Erdem’s poetic and surreal first feature was impressively shot on an ultra-low budget yet is entirely virtuosic. Loosely based on an Istanbul myth, and shot on black and white film, with Oh, Moon! Erdem proved both his resourcefulness and his lucid cinematic vision.