Olla
After answering an ad on a dating website for Eastern European women, Olla leaves Ukraine and heads to French suburbia to move in with Pierre, who lives with his elderly mother. However, the suburbia cannot temper her desires, and nothing goes as expected.
We’re thrilled to see French actress Ariane Labed (Attenberg, The Lobster) jump behind the camera, and her directing debut is nothing short of explosive! Premiering in Cannes, this 27-minute gem subverts ideas of womanhood and immigration with style, humor, and insight to spare.