On the Run
After nearly fifteen years behind bars, lefty revolutionary Bruno escapes and heads back to Grenoble, France, to settle some old scores, hook up with his foxy ex-lover, and avoid the cop on his tail. An unexpected event, however, brings cop and crook closer than expected.