Once
What makes a musical? Is it the perfect choreography—or is it a matter of spirit? This little-movie-that-could, made in Ireland on a shoestring, quickly charmed the world while launching the career of writer-director John Carney (Begin Again). Get ready to fall in love with each and every song!