One Fine Morning
In Paris, a young, widowed mother juggles her job as a translator with caring both for her young daughter and her elderly father, who suffers from a degenerative illness. Her life is further complicated when she embarks on a passionate affair with an old friend in an unhappy marriage.
As sensual as the first rays of summer, Mia Hansen-Løve’s latest triumph journeys through the threshold of love and loss with exquisite tenderness. Delivering a career-best performance that aches with vulnerability and strength, Léa Seydoux stuns in this profound portrayal of contemporary womanhood.