Open Your Eyes
Handsome 25-year-old Cesar had it all: a successful career, expensive cars, a swank bachelor’s pad, and an endless string of beautiful and willing women. He is then thrown into a strange psychological mystery after a car accident scars his face and lands him in prison.
When Penélope Cruz starred in Vanilla Sky, few knew that she had already appeared in its original version, Alejandro Amenábar’s remarkable Open Your Eyes. Echoing a labyrinthine plot that oscillates between reality and fantasy, Cruz’s bewitching presence conjures the unreal pleasure of dreaming.