Opium
In this suggestive fictional oddity, a mysterious aura imbues the vivid wallpaper of the eerie, dilapidated buildings its characters occupy. Through innovative film language and dystopian overtones, Opium crafts a singular, evocative world, full of palpable tensions and atmospheric spaces.