Our Time
Carlos Reygadas’s cinema is one of meticulous observation and grandiose revelations. Casting himself and his real-life wife, the Mexican auteur boldly explores—with spellbinding visuals—the dark corners of relationships, dissecting patriarchy along the way. A domestic drama of majestic proportions.