Out 1: Spectre
Prior to its restoration, Out 1 held mystical qualities, as much due to its unavailability as its 13-hour running time. This 4-hour cut is no mere précis. Containing scenes omitted from the longer version, Spectre stands on its own, awaiting newcomers and old friends of the labyrinthine opus alike.