Ozanlar ve Evler
Linking poetry and architecture, Ozanlar ve Evler explores the traditional earthen homes of Central Anatolia through the lives and verses of its poets. Suha Arın documents master builders and mud-brick houses where words, belief, and craft shaped both walls and memory.