After leaving Paris to help out homeless youths in Romania, Miloud draws upon his formal training as a clown to teach circus skills to street kids in Bucharest.
Based on the true story of a circus troupe of street children in post-Ceaușescu Romania, Pa-ra-da is the compelling debut from Marco Pontecorvo—Gillo’s son! Without shrinking away from the grim reality of child homelessness, this poignant and provocative fairytale is an enchanting proposal.