Imagine just how scandalous Pabst’s Pandora’s Box was when it came out in 1929: a brashly modern melodrama about the descent of a sexually liberated showgirl, played by one of cinema’s great icons. To quote Henri Langlois: “There is no Garbo. There is no Dietrich. There is only Louise Brooks!”