Paris
Pierre, a dancer in Paris, is forced to stop performing after he is diagnosed with a severe heart condition. His sister, Élise, despite conflicts at work, moves in with Pierre to take care of him. Together they reflect on their pasts and on the nature of love.
A quintessential import for all you Francophiles out there (we know who you are, and you are one of us!) coming from the director of L’auberge espagnole and Russian Dolls. This César-nominated drama stars that duo’s charming Romain Duris, alongside Juliette Binoche and Fabrice Luchini.