As the charming yet unsettled Arnaud struggles to find investors for his movie, his fiancée asks him to commit more to their relationship. At the same time, he falls for the young, ambitious actress Gabrielle, and his mother passes away. All these events lead to a turning point in Arnaud’s life.
A man undergoes a midlife crisis while attempting to make his second film in Arnaud Viard’s Paris, Cut, Love. This romantic comedy about filmmaking plays with the director’s real-life persona, and playfully contrasts the complications of producing a film with the confusions of love.