Paris Follies
Shot by Claire Denis’ cinematographer Agnès Godard, this charming melodrama casts a wonderful, against-type Isabelle Huppert as a farmer’s wife on a course towards infidelity in the big city. Funny and tender, Paris Follies deftly navigates the yearnings that simmer beneath midlife stagnation.