Parking
Another of Jacques Demy’s unusual projects, this was a film that was utterly misunderstood in its day and marked by the picturesque aesthetic of the period that it was shot in: a fresh homage to Jean Cocteau that took the form of an updating Orpheus to the world of 1980s rock.