Pavements
Refracting the iconic image of lo-fi band Pavement into new, hybrid forms, acclaimed filmmaker Alex Ross Perry innovatively distorts the music documentary. Joe Keery stars alongside the ’90s group, toying with their slacker-indie commitment to alternative culture with dazzling, hilarious subversion.