In the town of Pearblossom, the Japanese immigrant Anna hangs out with American Cory, who has not yet come out of the closet. To earn money for a trip to Japan, she works as a prostitute. Together with Cory’s conservative brother Jef, the two set off to San Francisco to look for Cory’s real father.