Pebbles
In P.S. Vinothraj’s blistering debut feature, breakdowns of climate and family converge on the drought-ridden plains of Tamil Nadu. A vast landscape becomes the arid stage for a foreboding drama of absences, in which emotional and physical limits yield starkly beautiful visual poetry.