Pig
Hasan is a past-his-prime, blacklisted director who obsessively worries about his fallen status in Tehran’s creative community. When it becomes clear that a serial killer is murdering relevant local filmmakers one by one, Hasan has a new insecurity on which to fixate: why hasn’t he been killed yet?