Pigsty
The story of a cannibal in a medieval wasteland is interwoven with that of the son of an ex-Nazi industrialist in modern day Germany. The young German, who is more attracted to pigs than to his fiancée, and the cannibal become sacrificial victims of their different societies.
A dazzling fusion of past and present, a two-pronged surrealist story of cannibalism and courtship, and a blow to the bourgeoisie that still stings. Starring arthouse royalty Jean-Pierre Léaud & Pierre Clémenti, Pigsty is a cult marvel on moral decay from one of cinema’s great visionaries, Pasolini.