Pino
The directorial debut of editor Walter Fasano (Call Me by Your Name), this unconventional documentary is a spirited portrait of Pino Pascali, an icon of postwar Italian art. Narrated by Suzanne Vega, Alma Jodorowsky, and Michele Riondino, Pino unmasks the revolutionary legacy of a forgotten artist.