Pirates
Capt. Red runs a hardy pirate ship with the able assistance of Frog, a dashing young French sailor. One day Capt. Red is captured and taken aboard a Spanish galleon, but thanks to his inventiveness, he raises the crew to mutiny, takes over the ship, and kidnaps the niece of the governor.