Plastic Dream
Belma’s self-confidence gets damaged when the doctor she went to for her skin rash problem tells her that she should get Botox. She becomes a woman who is uncomfortable with her skin and gets Botox but things do not go as she expected.
What defines our identity? Can it be easily replaced? In this tense tale of society’s obsession with youth, the cruelty of the plastic surgery industry reflects the traumatic wounds caused by distorted beauty standards. Nihal Yalçın gives a performance masterclass, even under the influence of Botox!