Plaza
In Plaza, director Anıl Gelberi frames modern precarity as a kind of suspended gravity: a life held between expectation and inertia. Through its drifting protagonist, the film contemplates the muted weight of ambition, and the echoes of dreams left when a future fails to materialize.