Pleasure
Bella arrives in Los Angeles from her hometown in Sweden, with dreams of becoming the next porn superstar. However, as her ruthless ambition leads her into increasingly dangerous territory, Bella struggles to reconcile her dreams of empowerment with the realities of the darker side of her industry.
Centered on a powerful bravura performance from breakout star Sofia Kappel, Pleasure is the refreshingly uncompromising debut feature from Ninja Thyberg. An unflinching exploration of agency, ambition, and consent in the adult film industry that seeks to bust stale taboos about sex work.