Postponed
After three people die, their first step in the afterlife is to meet with a death consultant. During this session, the consultant allows each of them to ask one question about anything they desire.
Hubris is on trial in Carolina Markowicz’s gripping and mischievous short, featuring tales of greed, impatience, and credulity. Brought together by a playful, high-concept scenario, these pitiful stories form a poignant and darkly comic exploration of primal fears and existential questions.