Prayers for Bobby
True story of Mary Griffith, gay rights crusader, whose teenage son committed suicide due to her religious intolerance.
What happens if a mother has to question her religion when coming to terms with her son’s sexuality? Based on true events, this adaption stars icon Sigourney Weaver in one of the most convincing roles in her career. A poignant drama, Prayers for Bobby opened doors for the LGBT cinema to come.