Juan has a gift he deeply hates: since childhood, he suffered the death of a friend he foresaw, and later, he witnessed the death of his wife. Because of this torment, he decides to isolate himself in a cabin in the woods. Now, he repeatedly dreams of the death of Paula, whom he has yet to meet.