Recently divorced, Jorge prepares his last visit to his house in the mountains before putting it on sale. While there, he tries to share a family tradition with his son Valentino. But the differences between father and son will threaten their stay.
An incisive exploration of the relationship between a father and his son, January is entrenched in the atmospheric and ominous quality of natural landscapes, which stand as places of memory for the older, but not for the younger. Winner of the Best Argentinian film at the Buenos Aires film festival.