Priscilla
From a German army base to his dream-world estate at Graceland: through Priscilla Presley’s eyes, Sofia Coppola tells the unseen side of a great American myth in Elvis and Priscilla’s long courtship and turbulent marriage.
The gilded cage of fame is beguiling but lonesome in Sofia Coppola’s sumptuous adaptation of Priscilla Presley’s memoir. Starring a revelatory, award-winning Cailee Spaeny next to Jacob Elordi as Elvis, this dark fairytale charts the highs and the lows of a life spent in the shadow of the King.