Private
Saverio Costanzo (My Brilliant Friend) made his fiction debut with this slow-burning gem that goes beyond the microcosm of the Gaza Strip and gets lost in everyday life. Winner of the Golden Leopard at Locarno in 2004, Private is a moving portrait of the Israeli occupation of a family’s home.