Psycho
A remake of Alfred Hitchcock’s classic. Hoping for a fresh start with her broke boyfriend, Marion steals a huge sum from her boss and skips town, eventually stopping at a motel. There, she’s served by the awkward yet docile Norman Bates, whom she often hears arguing with his domineering mother.