Psychobitch
Frida is the misfit of the class. She has chosen to be that herself. When she has to work with golden boy Marius—the perfect pupil—for a class assignment, she challenges him and puts his patience to the test. But the more they work together, the more sparkles crackle back and forth.
Do opposites attract? Norwegian director Martin Lund finds out in this compassionate coming-of-age romance. An early standout of Generation Z cinema, Psychobitch sees Elli Müller Osborne and Jonas Tidemann deliver moving performances as the perfectly awkward teenage couple at the film’s center.