Public Toilet Africa
Years after her disappearance, a reticent Ama returns to the city where she was gifted to a white art-collector as a little girl. Her quest to repay an old debt tailspins when she recruits an ex-lover for the ride. Evading capture, their fate becomes tied to two passengers they cross paths with.
Evoking the vitality of African New Wave gem Touki Bouki, this pulpy revenge tale marks the bold and visually arresting debut of Ghanaian filmmaker Kofi Ofosu-Yeboah. A spunky genre mash-up of road movie and gangster film that’s alive to the music of Afrobeat and the rhythms of present-day Accra.