PVT Chat
Jack is an internet gambler living in NYC who becomes fixated on Scarlet—a cam girl from San Francisco. His obsession reaches a boiling point when fantasy materializes in reality and Jack sees Scarlet on a rainy Chinatown street.
A satirical tale of obsession in the digital age, PVT Chat stars the electrifying Julia Fox—recently discovered in Uncut Gems—as an online dominatrix. Set in the cool but alienating world of New York’s art scene, this noirish sex comedy interrogates the uneasy boundaries between fantasy and reality.